Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 19:43 - Възход или падение
Автор: grif Категория: Забавление   
Прочетен: 3273 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 09.07.2009 20:11


 Възходи и падения Заминавам за Лондон. След  8 дена. Купих си билет - за да не се откажа...Двадесет  години лутане не ми стигнаха.
Продължавам...
Някъде бях прочел....- „Безпътни намираме пътища,поели към минали дни....”                
Какъв ли не бях през тези двадесет   години    .... -бакшиш ,сервитьор,търговец,барман,арендатор на кафе,билярдна зала,компютърен клуб,техник в кабелна телевизия, снабдител, домакин на хотел, ОТЗ (отговорник търговска зала),собственик на кабелни телевизии,ловец на рапани,арендатор на магазин за хранителни стоки ,технически ръководител на строеж..... дано не съм забравил нещо. Сега ще бъда гастарбайтер.Гостуващ чуждестранен работник....-поел към минали дни.
И в Лондон сигурно живота ми няма да е по- различен.Дипломатически ходове, атаки и превземане, падения и поражения...-една война.Живота ми досега си беше война, като на всички нас  и нищо не ми дава повод да мисля ,че следващата ще бъде избегната... На фона на досегашните загубени войни,шефски лъжи,интриганство и псевдоприятелства ,понякога пламваше някоя нова голяма любов.Нещото ,което те държи буден,дава ти надежда и тласък да продължаваш.До сега главния герой все избираше неподходящата... И сега малко за новата глава от книгата...: Действието се развива в Лондон.Главния герой има надеждата...да намери подходящата,която да стимулира желанието му за живот. Приоритетите са власт, пари и секс....имал е всички ,но никога всички заедно, нямал е нито едно от тях ,но винаги е продължавал да ги търси.С годините осъзнава ,че само любовта може да му даде и трите едновременно.Истинската любов те кара да намериш пътя към властта и парите,....пък секса винаги ще е удоволствие . Явно и  в този роман „светата троица" — власт, пари и секс,  ще е в основата на мислите и постъпките на героите... Но главното  е любовта...! ...и накрая една приказка,че много се размечтах:

Живял някога един принц, който веднъж попитал прекрасна принцеса:
-"Ще се омъжиш ли за мен?"
И тя отговорила:
-"Не!!"

И принцът живял дълго и щастливо, ходел на лов и за риба, всеки ден се виждал с приятели, пил много бира, напивал се мощно, и играел карти, и разхвърлял чорапи из двореца, и не свалял дъската в кенефа, и чукал слугини, приятелки и съседки, и пял под душа, и пърдял когато пожелае, и гръмко се уригвал, и си мачкал топките.

Край.



Гласувай:
1



1. анонимен - сигурно го знаеш това....
09.07.2009 19:49
По-добре сам, отколкото нещастен с друг. Всъщност рядко има 100% съвпадение, но пожелавам ти го...англичанките имат нежна кожа...за душата ти ще кажеш:))
цитирай
2. grif - за анонимен
09.07.2009 20:00
от българките по-хубави нема... :)
цитирай
3. mirra - писано му е на твоят герой да си взема ...
10.07.2009 11:03
писано му е на твоят герой да си взема мома българка, само дето още не я е срещнал ми се срува, хайде дано я намери и дружно да споделят ежедневието което е описано малко по-горе, с някои дребни изключения :)) поздрави за поста :))
цитирай
4. grif - Мира ,....та аз те харсвах....
10.07.2009 15:47
Какви дребни изключения? :)))))
цитирай
5. mirra - grif -
11.07.2009 10:25
визирах поне на първо време слугините , приятелките и съседките да отпаднат :))) Това са дребните ми изключения, ама ако мисле че не може да се лиши от тях, нека няма изключения, все пак, важното е любов във разбирателство да има :)))))))
цитирай
6. grif - mirra ,дали в Лондон ,ще мога да си пиша с теб....?
11.07.2009 16:44
толкова ми е приятно, и ако мога, обещавам да не погледна слугини ,приятелки и съседки.... :)
цитирай
7. mirra - grif
12.07.2009 11:06
ами пробвай да видим ще можеш ли да си пишеш с мен :))))))))))))))))))))))))))))))))))Това обещание след като се открие момата :))))
цитирай
8. kosara2008 - :))))))))))))))))))-
27.07.2009 12:18
попътен вятър, палавникомноголик...и никви англихчанки бе, от нашето по- убаво нема дъ знаиш...и там да блогърстваш чи къде сме без теб!

последна проверка - билета, сърцето и късмета...и със здраве да си и умник да си ни и да спечелиш от лотарията...МНОГО...а ние тук ще си те мислим приятелски:-)
и
момата чи българско чудесийче, знам си аз
цитирай
9. анонимен - ZP ZC :)
16.03.2010 03:51
Иво, поздрави от Лондон:) Аз си намерих нов Мартин Карбовски:)))))))) Благодаря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grif
Категория: Забавление
Прочетен: 47682
Постинги: 8
Коментари: 27
Гласове: 525
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930