Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2010 02:13 - На късо от Лондон.
Автор: grif Категория: Забавление   
Прочетен: 1785 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 04.08.2012 06:47


 

 

Опит

            Лондон. И тук който не работи ,няма какво да яде...                       Търсят готвач? Трябва да опитам.Искат английски език и опит в кухнята.Почти не  разбирам английски,но мога да готвя. Яйца... -варени,по панагюрски,на очи,бъркани,небъркани, с лук....без лук...   Влизайки в ресторанта хвърлих око на менюто .Добро начало...- яйца нямаше.

След първите минути разговор с мениджъра на ресторанта ,положението стана още по-лошо.Той ме гледаше  с изумление.

 А може би нищо не ми  разбираше?"

...сигурно  си мислеше:

"..- този ,ако готви така ,както говори... ще ни затвори ресторанта..."

Няма да се депресирам.Че аз нито готвя ,нито английски говоря.Ще си тръгна и ще потърся нещо друго...

Да си търсиш работа е сериозна работа.И на интервю,разказвайки за себе си ,човек е най-близко до съвършенството.Мисля, че мениджърът или е разбрал нещо от хвалбите ми  или е авантюрист.Каза ми да дойда на следващия ден.

Пробно!

Ясно...и  в Лондон можеш да бъдеш това ,което кажеш ,че си...

-------------------------------------------------------------------

 

За работата, храните и добрата новина

Лондон...Втора седмица вече работя ,като готвач.Интересна работа.Поне английски да знаех...Често може да ме видят да се разкарвам с тежка тенджера из кухнята.Не знам къде да  я занеса-....езикова бариера.Като прилеп съм.Вървя и чувам  "..не,не тук..." и  сменям посоката "..не,не тук..."  и пак я  сменям, ...и така докато чуя  "ооо,благодаря".

Горя в работата....изгорен съм на три места и порязан поне на десет... Все едно току що съм се върнал от войната в залива.

Персоналът е от кол и въже...три унгарки,една румънка,сръбкиня и сърбин,полякиня,българка,един от Шри  Ланка...в Лондон май само англичанин не може да срещнеш.

Това което ядат тук,никой няма да го яде в България. Треви,непознати за мен,поукрасени и заляти с достатъчно количество дресинг.Полезни храни.Почти необработени или направо сурови продукти,водорасли,орехи,плодове и зеленчуци,малко или никакъв хляб.Дали от тук не започва края на цивилизацията.

С Агоп,новопристигнал бургазлия,се возим към къщи с метрото.Необходими са 2 часа да стигна до работа и още толкова да се върна.Агоп така е заспал, че след малко главата му ще полегне на рамото на един пакистанец.Зачел сам се в един вестник:

"....Слаби елегантни британци? Забравете, това са носталгични спомени от миналото. Всеки пети на Острова вече е с наднормено тегло... Страшната статистика принуди британското правителство да инвестира 325 млн. лири и да обяви война на затлъстяването...Бургери, чипсове, газирана вода, майонеза, дори пълномаслено мляко ще попаднат под удара на програмата, готвена под личното наблюдение на премиера Браун....".

Пакистанецът стана и Агоп едва не се сгромоляса на седалката.Гледайки отиващата си възглавница ме попита:

-Някаква новина от вестника?

- Да, две - една лоша и една добра.

- Казвай  лошата!

- На острова няма да има нищо друго за ядене, освен л..на!

- Кажи сега добрата...

- Под личното наблюдение на премиера Браун,л..на  ще има в изобилие! 



Тагове:   Лондон,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. анонимен - "Био", "Еко" , "Органични " храни
19.03.2010 20:07
май и в BG ще ядем л...на
цитирай
2. mirra - :) много образно описание :)) По...
21.03.2010 21:57
:) много образно описание :)) Поздравление :) Радвам се че си намерил време да опишеш впечатленията си :))))
цитирай
3. kosara2008 - :))))-
27.05.2010 10:13
чудесник си и съм сигУрна ,че готвиш фкусно....ле ле ле много ! 2часа с метрото?

успех, а ние туканка чакаме да ни пишеш ПАК
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grif
Категория: Забавление
Прочетен: 47604
Постинги: 8
Коментари: 27
Гласове: 525
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031